آیا داغ فشرده سازی درمانی مفید برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 5.02
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به تازگی، من یک ایمیل از یک بیمار recived، او می خواهند بدانند که درمان فشرده داغ برای بیماری او مفید است. او یک بیمار بیماری مزمن کلیوی withmy مقدار کراتینین 5.02 است. اگر شما هم در وضعیت مشابه می باشد، در مورد آن نگران نباشید، بعد من به شما بگویم someting در مورد این qustion.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه یک killer.So سکوت ما باید توجه بیشتری به آن پرداخت شده است.

کراتی نین یک محصول از سوخت و ساز بدن از عضلات است. به طور معمول، باید آن را از طریق کلیه ها در ادرار تخلیه شده است. با این حال، زمانی که کلیه ما آسیب دیده است، می تواند به خوبی کار نمی کند، کراتینین نمی تواند تخلیه کردن، پس از آن در خون باقی می ماند. به همین دلیل کراتینین سرم بالاتر است از normal.And کراتینین سرم بالا به معنی سموم در بدن است.

کراتینین شما 5.02 است که بدین معناست که شما تقریبا در مرحله 4 از نارسایی کلیه با 20 درصد عملکرد کلیه در most.You می دانید، زمانی که آن را زیر 15٪، سپس دیالیز است necessary.Though من به شدت نشان می دهد نه شما را دیالیز به علت به بسیاری از عوارض جانبی. برای بیمارانی که دسترسی به آن را دارند نیاز به آن را برای بقیه زندگی thier.

داغ فشرده سازی درمانی یک شیوه درمانی جدید توسط کارشناسان ما ساخته شده است، بعد من آن را برای شما معرفی.

1. تابع

پاک سم: پاکسازی عوامل سمی بیماری زا در کلیه ها.

2. سم پاک کننده های فشرده سازی داغ

کمپرس داغ در acupoints Shenshu دو طرفه (BL23) است به داروها میکرو فرایند است که از بین بردن مواد سمی و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها را در acupoints Shenshu (BL23) خارجی. در این روش، هدف از سم پاک کننده را می توان به دست آمده، با سم بیماری زا حذف و چی اصلی دوباره بازسازی شد.
اگر به جزئیات بیشتری در مورد آن را می خواهم، شما می توانید masseges زیر را ترک کنند.

در یک کلام، می توان آن را برای CKD با کراتینین 5.02 مفید باشد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا داغ فشرده سازی درمانی مفید برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 5.02

 





:: برچسب‌ها: فشرده سازی درمانی داغ، کراتینین 5 , 02، آیا داغ فشرده سازی درمانی مفید برای بیماری مزمن کلیه با کراتینین 5 , 02 ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: